Windows9tr.Com içinde Arama

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Windows 1.0'dan Windows 8'e Geçmişten Günümüze...



Windows 1.0


Windows zaman tünelinde yolculuk yapmak ister misiniz ? ZlotyObin adlı bir Youtube kullanıcısı ilk Windows işletim sisteminden son Windows işletim sistemine kadar kurulumunu tek tek yapmış ve video'ya çekmiş.Windows 1.0'dan son işletim sistemi olan Windows 8'e kadar tüm sistemlerinin kurulumunu içeren eşsiz bir video olmuş.Kullanıcı tüm kurulumlar bitince de çok eskilerin hatırlayacağı Doom adlı efsane 3D oyunu oynuyor.Kurulumların toplam süresi 64 dk sürüyor.İşletim sisteminin nereden nereye geldiğini görmek istiyorsanız zaman yolculuğuna katılın.




ZlotyObin videonun yaklaşık ilk 5 dakikasında Windows 1.01'den 2.03'e, ardından 3.0a'ya, 3.1'e ve Windows 95'e yükseltmeyi başarırken Windows Vista'nın kurulumu tüm bu işletim sistemlerin kurulumunun toplam süresinden uzun sürüyor.Windows 8 kurulumu en kolay ve en hızlı işletim sistemi olarak bu videoda da dikkat çekiyor.Tüm Windows kurulumlarını gösteren bu video bir nevi eğitim niteliğinde.Eğer bir nostalji yapıp eski Windows'ları sisteminize kurmak istiyorsanız video'dan nasıl kurulduklarına bakabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

< >
back to top